ماه نخشب

طنز و شعر

ماه نخشب

طنز و شعر

سلام ..

دوستان معذرت ..تا بعد دهه نمیتونم و نمیرسم بیام ...کامنت ها


رو بعد تائید میکنم ..وب هیشکی هم جمعه نرفتم واسه پیام جمعه ..


این هفته هم فک نکنم ..انشالله از هفته اینده روال قبلی دنبال میشه ...


دوسم دارین ..ممنون

نظرات 18 + ارسال نظر

کلاغییییییییی
یه قیمه ی نذری خوشمزه برفس برام

بگو هلبز برات برفسه

فرانک یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 17:32

کلاغی ( جناب خان) پس کی میای وبتو ول کردی ب امون خدا دیگ نذریو هم خوردی دیگه
دعا واسه منو ننه زبلم فراموش نکردی ک هان؟

ای خدا ...هلبز جوون مادرت بیا این فرانکفورتت رو ببر داره کچلم میکنه

فرانک یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 17:28

جناب خان؟

یستردی

مژگان شنبه 2 آبان 1394 ساعت 22:35 http://mojgan22.blogfa.com

آخر نفهمیدیم شنبه بیایم یا جمعه. اینجا میگی شنبه اونور میگی جمعه.

ای داد ..همون شنبه روز عاشورا دیگه ..گفتم که عاشورا ..حالا من حواسم پرت هست روز رو اشتباه میگم شما
چرا گیج میزنی ..عاشورا بود دیگه ..

باران چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 20:04 http://baranoali.blogfa.com

سلام عرض شد جناب
خسته نباشید. اجرتون با خدا
با دل پاکتون این بنده گنهکار رو هم دعا کنید

میگفتن گربه سیاه اما من میگم دعای کلاغ سیاه بارون نمیاد ..دل کلاغی پرگناهه ..فک کردین بچه خوبیم اره ...

دفتر خاطرات من چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 18:45 http://roozhayman.blogsky.com

من حلیم یزدی میخواااااااااااام
کلاغی سال گذشته محرم رفتیم خونه اجیم اینا
اونجا یه تکیه ای هست مال یزدیهای مقیم اونجاس از شب
حلیم درست گذاشته بودن برای صبح دامادمون رفت گرفت
اورد برا صبحونه خوشمره بودن الانم دلم خواست

تا دلت بخاد فراوون بود ..واسه یه وعده گذاشتم تو فریزر زمستون داغش کنم بخورمش ...بدو بیا

فرانک چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 11:20

چ زود دلت تنگ شد برا منو ننه زبلم طاقت نیاوردی و کامنتارو تایید کردی دیدی کلاغی!

میگم پای دیگ نذری فرانکی دعا کن خب؟ وای ب حالت اگه دعا نکنی با همین ناخنام چشاتو از کاسه درمیارم دونه دونه پراتو می چینم گفته باشم کلاغی!!!
فقط حواست باشه با سر نری تو دیگ چهره ی دوست داشتنی منو ننه زبلم از جلو چشات رژه میره هول میشه میفتی تو دیگ جزغاله میشی دیگه بی کلاغی می شیم!

ایشششششششش..هلبز ...؟؟فرانکی ؟؟/ واه واه

فرانک چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 11:15

چرا کامنت میزارم مینویسه کد امنیتی صحیح نمی باشد
کد امنیتی تو حلقم هی

هییی.منم برای هلبز گاهی میزارم نمیشه هیییی

فرانک چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 10:48

پس با منیر بودم با خودت بودم کلاغی آتیشپاره
جناب خان خیلی باحالو دوس داشتنی بود توام باحالی دیگه از خداتم باشه بهت گفتم جناب خان البته نیما هم باحال بود آله!زبان:
نمیدونم چرا همش دلم میخاد این آیکن زبون درازیو بزارم برات!

شما یه جایی خودت رو نشون بده ..من فک کنم یه تخته اش کمه

الهه چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 09:51 http://shabhayemahtabiyeman.blogfa.com

فهمیدم ، حاج آقا التماس دعا

محتاج دعا حاج خانم ...من جای داداش کوچیکت هستم ..نیگاه ...خودتک حاج خانمی پس ..اصلا مادر بزرگ

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 23:57 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

اوااااا خدا مرگم بدهههههه
خودت گفتی بهت یاد بدم
عجباااااا
کلاغم کلاغای قدیم

که اینکه دوستان تازه گمراه شده بیان تو آغوش گرم شما
ای دزدددددددددددددددد

کی ؟ چی ؟ کجا ؟ خواهر من چرا برای مردم حرف در میاری شما

سمیرا سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 15:53 http://tehran65.blogfa.com

پای دیگ غذای نذری مارو هم دعا کنید

مامان سوریمو بیشتر تر تر

دیگ غذا میشه پنج شنبه و جمعه ...چشم حتما

فرانک سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 15:20

ﺯﻧﺪﮔﯽ "
ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺳﺖ .
" ﺯﻧﺪﮔﯽ " ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯﺩ ﮐﻪ ﺷﺘﺎﺏ ﻧﮑﻨﯽ .
ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺑﺮﺳﯽ، ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ، ﻣﯽ
ﺑﯿﻨﯽ ﺁﻥ ﻗﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ، ﻣﻬﻢ ﻧﺒﻮﺩﻩ؛ﺷﺎﯾﺪ ﺍﺻﻼ ﻣﻬﻢ ﻧﺒﻮﺩﻩ؛ﺷﺎﯾﺪ ﻣﻮﺟﺐ
ﺍﻧﺪﻭﻫﺖ ﻧﯿﺰ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ...
" ﺯﻧﺪﮔﯽ " ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯﺩ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ، ﺁﻥ ﻗﺪﺭﻫﺎ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ، ﺳﺨﺖ ﻧﯿﺴﺖ .
ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯﺩ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﯼ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﻭ
ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺭﺍ ﺗﻮ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺁﻭﺭﺩ ...ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﻋﺒﻮﺭ ﮐﺮﺩﯼ، ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﯽ
ﺷﻮﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﻋﻤﺮﺕ، ﺑﯽ ﺩﻟﯿﻞ، ﺑﯽ ﺗﺎﺑﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ
ﺩﺍﻧﺴﺘﯽ ...
" ﺯﻧﺪﮔﯽ " ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯﺩ ﺁﻥ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻠﺨﯽ ﻫﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﯾﺰﻧﺪ، ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﭼﺸﯿﺪ ﻭ
ﺁﻥ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻨﺪ، ﺑﻪ ﺁﺳﻮﺩﮔﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺭﺳﯿﺪ .
ﺍﻭ ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯﺩ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﻡ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺗﻠﺦ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، ﻏﯿﺮﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﺎﻡ ﺧﻮﺩﺵ ﺷﯿﺮﯾﻦ
ﺑﺎﺷﺪ ...
" ﺯﻧﺪﮔﯽ " ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯﺩ ﮔﺬﺷﺖ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺣﺲ ﺑﯽ ﻧﻈﯿﺮﯼ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ .
ﺍﻭ ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯﺩ ﺑﺎﺭ ﺑﺮ ﺩﻭﺵ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻧﻬﺎﺩﻥ، ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ
ﺩﻭﺵ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ، ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺳﺒﮑﺒﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ .
" ﺯﻧﺪﮔﯽ " ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯﺩ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺳﺖ

پس من کلی زندگی هستم ..اهممممم

فرانک سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 15:20

جناب خان زود برگرد دلمان برایت تنگ می شود

جناب خان عمته .با من بودی

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 13:12 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

سلااااااااااام

که این که ادامه ی مطلب رو بلدی و......عجبببب

ادامه ی مطلب رو که بزنی، یه خط چین میاد. هرچی رو که بالای خط چین بنویسی دیده میشه، هرچی رو هم که پایین خط چین بنویسی، میره ادامه.

افتااااااااد؟؟؟؟

وا ..مردم خل شدنا ..خودمم بلد بودم

زبله سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 13:12 http://Lee-aa‏‏‏‏‏d.blogsky.com

بهتراصلاد یگه نیا

تا چشات در بیا ..میام خوبشم میام

مژگان دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 21:40 http://mojgan22.blogfa.com

کجا نذری میدن که نمیرسی برای؟

نذری هنوز ندادن ..یعنی من نمیرم ..من فقط محله خودمون ...شنبه اومدین بیا محله پایین سرده من اونجام

فرانک دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 19:47

برو مسجد ب راه راست هدایت بشی کلاغی اون منیر دختر همساده و بقیه دخترای همساده رو هم با خودت ببر
هیچم دوست نداریم دلت بسوخه هممون ننه زبلمونو دوس داریم!

منیر کیه یگه ؟؟ الهم اشفع مرضانا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.