ماه نخشب

طنز و شعر

ماه نخشب

طنز و شعر

راننده



آخ برم راننده رو


اون کلاچ و دنده رو ....

نظرات 6 + ارسال نظر

چشم بصیرت رو گفتم داری

باران یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 00:37 http://baranoali.blogfa.com

مگه چیه؟ خیلی هم خوب خیلی هم عالیه
راننده به این نااااازی

راستی کلاچ؟ کلاج؟
یتی الان من باید ذوق کنم و بگم دریم دیم دیم دریم دیم ؟

چیزی نیست که ..منم میگم که راننده رو عشق است

یه دونه شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 19:32

بازنمیشه ولی این خنده شیطانی نشان ازخیانت وعکس شومی هست.

آخه کاشونی من من بچه به این خوبی و از اینحرفا ؟؟

ولی تو داری

چی دارم ...ماهی تابه برای سرخ کردنت ؟

حسش نیست برم پیامهای قبلی رو ببینم همینجا بگو ببینم چی دارم زود ..

چرا عصبانی؟؟؟؟؟چی شده؟؟

هویجوری ..دوس دالم ..دلم خاس

کوووو؟؟؟؟کجاس؟؟؟ آقا واس ما باز نمیشه

چشم بصیرت میخاد که تو نداری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.