ماه نخشب

طنز و شعر

ماه نخشب

طنز و شعر

میشول



یکی از میشول هایی که تو وب قبلیم نوشته بودم اورده بودمشون خونه تب کرده و چشماش

عفونی شده ..طفلک وقتی هم میرم رو حیات میاد کنار من میشینه مثل کسی که چشم و امیدش

به منه .دیشب کلی سرچ کردم تو اینترنت و فهمیدم باید بهش مرغ پخته با سیب زمینی بدم

ظهری یه دوتا بال و گردن مرغ انداختم تو قابلمه و یه سیب زمینی کوچیک و وقتی پخته شد

باهم لهش کردم و رفتم بهش دادم ..حس میکنم غروبی نسبت به دیروز سرحالتره بعد هم

رفتم پیش شوهر همکارمون که خانمش از قضا با عیالات متحده بنده تو یه مدرسه هستن و

شرح حال دادم و دارو گرفتم و اومدم .عیالات میفرمایند بنده از کمی عقل در عذابم و برایم از

خداوند متعال شفای عاجل خواستارن ولی چکنم که بنده نمیتونم زجر حیونات رو ببینم و باید

بهشون برسم ..افتاده تو کله ام کاسکو بگیرم .فعلا در حال رایزنی هستیم با همسر مکرمه

مفخمه مجلله مقدسه که اگر مشکل شرعی نداشته باشه خریداری بنماییم چون اون دیگه باید

توی اتاق و ساختمون باشه .البته قبلش هم باید تحقیق کنیم که زبونش چفت داشته باشه یهو

لومون نده ..تا چی پیش بیاد

نظرات 9 + ارسال نظر
نیلوفرجون پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 16:51 http://talkhoshirin2020.blog.ir

نه بیرون هم میشه نگه داشت،براما همیشه بیرون بود،اما خب یه گوشه دیواررو جوییده بود،میزتلویزیون رو هم میجویید،مبلا هم چوبی باشه،زحمت اونارم میکشه

میگم موریانه نمیخام بخرما کاسکو میخام بخرم ..فک کنمبد فهمیئدین شما ..رفیق هلبزی دیگه چه میشه کرد

الهه چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 16:50 http://shabhayemahtabiyeman.blogfa.com

پس شما کمپین حمایت از حیوانات دارین ، مخصوصا گربه هااااااا... گربه ای که خونه ما هم بود چشماش مریض بود اما ما پمادیش کردیم خوب شد ، الان نمی دونم کجان ، حتی نمیان یه سری بهمون بزنن ، دلمون براشون خیلی تنگیده

خب گناه دارن بی زبون هستن ..وقتی مریض میشن من که میرم رو حیات میان کنار من میشینن ..میفهمم التماس دعا دارن

نیلوفرجون سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 21:21 http://talkhoshirin2020.blog.ir

اون کثیف کاریش چاره داره،امابدنش یه شوره هایی داره،بعدشم تو قفس خیلی بال میزنه و پرهاش پخش میشه با شوره هاش. باید جای مشخصی باشه که آشغالاش یه جاپخش بشه

مگه باید تو قفس باشه ؟؟ مرغ مینا داییم داشت رو شونه اش مینشست و میرفت تو باغ جلو خونه شون و برمیگشت که ...نیخام اگر قفسی هست گناه داره

زبله سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 19:40 http://lee-aad.blogsky.com

کاسکو بگیر خوبه حسابی سرگرمت میکنه
شاید از این دیونه بازیات دست برداری

فک کنم کاسکو بهتر از تو باشه هلبز ..

دفتر خاطرات من سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 08:08 http://roozhayman.blogsky.com

عه عه عه عه عه عه عه عه عه
کلاغی شورتی بودی کلاغی گربه باز هم شدی
من اگه جای این عیال مکرمه مفخمه مجلله بودم نمیگذاشتم یه مورچه بیاری تو خونه چه برسه گربه
خدایااااااا یه پول کلانی با یه خروسی بمن بده یه عقلی هم به کلاغی

خدایا ...یه خروس هم به این بده .ما رو کشت ...آخه کدوم خروسی بیکاره بیاد تورو بگیره

فرانک دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 23:47

معلومه اصلا ب پیشولی نمیرسی کلاخی فقط ب فکر خودتی میخوری همش شکمو!
پیشولیا دست من بودن الان چاقو چله شده بودن
والا!
کلا ی مرکز بزن واسه انواع حیوانات اینحوری بهتره کلاخی جون نظرت چیه؟

میشولای من اینجا کویتشون هست ...همه سرحال و قبراق ..دیجی کالا بزنم ببینم داره

مژگان دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 23:40 http://mojgan22.blogfa.com

حالا ی تیکه سینه مرغ میدادی این بی زبون بخوره.

نه بابا ..کوبیده براش میگرفتم یا چنجه بهتر نبود به نظرتون ؟؟

نیلوفرجون دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 21:12 http://talkhoshirin2020.blog.ir

کاسکوخیلی خوبه،ماهم داریم. یه کم کثیف کاری داره،فک نکنم عیال بتونه تحمل کنه،چون منم کم میارم،اماخب دوسش دارم و نگهش داشتیم

یعنی نمیشه ایزی لایفی .مای بی بی چیزی بهش ببندیم ..

آخی...خوبه به فکر حیوونایی
وای کاسکو خیلی خوبه. دوستم داره. تازشممم منم مرغ عشق گرفتمممممالبته هنوز نرسیدن دستم

عخیییی..مرغ عخشششش.کوچول موچول متل خود ماهی ...میگم تو که تو آبی اتونوقت چطور میبینیشون و دون میدی بهشون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.