ماه نخشب

طنز و شعر

ماه نخشب

طنز و شعر

عزیزم



آه عزیزم ..این گل رو واسه من آوردی ؟؟


نظرات 13 + ارسال نظر
الهه شنبه 11 مهر 1394 ساعت 11:10 http://shabhayemahtabiyeman.blogfa.com

ای جاااااااااااااااااااااااااانم

منم خوشم اومد از این تصویر

دفتر خاطرات من شنبه 11 مهر 1394 ساعت 11:00 http://roozhayman.blogsky.com

خروووووووووووس کوجایی من گل میخوام
گل رز میخوام هاااا

خروس میاد مرغی ..خونه بابات باش خروس پیدا میشه بوقتش

سمیرا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 08:48 http://tehran65.blogfa.com

چه رمانتیکسنجابای عاشق رو نیگا

آره دوست داشتنین هستن

ضعیفه جمعه 10 مهر 1394 ساعت 19:34

عخیییی....

به نگار جمعه 10 مهر 1394 ساعت 18:43

عخخخخخخی چه عشقولانه..منم موخامم

وقتی عاخش دی برات میارن ..اما نه وقتی خواستگار اومد برات یه دسته گل میارن عوض یه شاخه ..البته شاید برای شما هم اتفاق بیافتد

یه دونه جمعه 10 مهر 1394 ساعت 13:56

حیوونم گل اوردبراجفتش کسی برامن گل نیاورد
عیدت مبارک کلاغی جمعه خوبی کنارخانم بچه هاداشته باشی

عخییی..ادرس بده برات گل بیارم ..یعنی پست کنم برات

یه دونه جمعه 10 مهر 1394 ساعت 13:54

حیوونم گل برد برا من کسی گل نیاورد
عیدت مبارک‌کلاغی

میارن نترس ..میارن جانم عجله نکن

فرانک جمعه 10 مهر 1394 ساعت 12:55

خودت شبکه های مجازی حتما پلاسی من دختر خوبیم مث کلاخی نیستم!
فرانک
اینجا
فرانک اونجا
فرانک همه جا

من ؟؟ من وقت ندارم سرم رو بخارونم ..فقط یه گاهی میرم تلگرام و واتساپ ..اونم کم نهایت روزی دو ساعت همین

باران جمعه 10 مهر 1394 ساعت 12:21 http://baranoali.blogfa.com

آخیییی... عشقشون مستدام. خوشبخت باشن الهی

الهی ....بهشون میگم براشون دعا کردین

منممممممم گل

اول فک کردم نوشتی منم خل ..گفتم این که گفتن نداره بعد دیدم چیز دیگه نوشتی

سلاااااااااااااااااااااااام

شمام جمعه ی خوبی داشته باشی کلاغییی

مرسیکم الله والخیرو العافیه
که همین واسه هردومون کافیه

فرانک جمعه 10 مهر 1394 ساعت 10:37

زنبورها را مجبور کرده ایم،
از گلهای سمی عسل بیاورند!!!
و گنجشکی که سالها،
بر سیم برق نشسته
از شاخه های درخت می ترسد!!!

با من بگو چگونه بخندم؟

هنگامی که دور لبهایم را،

مین گذاری کرده اند!!

ما کاشفان کوچه های بن بستیم

حرفهای خسته ای داریم،

این بار،

پیامبری بفرست،

که تنها گوش کند.......................!

عاغا قبول نیست اینو از تو تلگرام اوردی ؟؟ مگه تلگرام هستی شیطون ؟؟

فرانک جمعه 10 مهر 1394 ساعت 10:04

تحت تاثیر قرار گرفتم کلاغی
چقد عشقولانه
عخش ب این میگن

عخییییی....تحت تاثیره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.