ماه نخشب

طنز و شعر

ماه نخشب

طنز و شعر

چهار دست


تصویر رو خوب ببینید دوستان ..دیدید؟ خب به من چه ؟والاع


بعضی ها تو خونه خیلی زحمت میکشن و ما مردها بخدا شرمنده شون میشیم ..من همیشه به عیالات

متحده گفتم که اون دنیا من از جدت خجالت میکشم  که اینهمه زحمت میکشی تو خونه و اجازه بده چند

تا کمک دست برات بیارم نمیدونم چرا قبول نمیکنه ..اصلا خوبی به شما خانمها نیومده .البته اون

که میدونم چرا قبول نمیکنه چون من بدبخت باید تو خونه هر وقت هستم غذا درست کنم و ظرف بشورم

و نماد کامل و زیبایی از یک زن ذلیل به تمام معنی هستم ..چکار کنم حوصله غر زدناش رو ندارم دیگه خب

..من که بهش میگم اره برقی ...میگم صبح که روشن میشی تا شب که بنزینت تموم بشه یه ریز داری راه

میری و غر میزنی .یادش بخیر یکی از رفقا و همکاران بازنشسته که الان حدود شصت سال داره اوایل

ازدباج بهم گفت همیشه دم دستت یکی لیوان یا بشقاب بدرد نخور باشه که اگر ایجاب کرد بزنی زمین و

کولی بازی در بیاری طرف حساب کار خودش بکنه ولی حیف که من این حرف شنیدن از بزرگتر رو که

میگن ادب هست رو رعایت نکردم ..به هر حال حکایت این روزهای من شده حکایت این عکس بالا ..کاری

ندارما ولی خب بیکارم نیستم .اینه که وقت نکردم وبلاگ درست کنم (حالا مهران باید درست میکردا )

الانم این وبلاگ برام ده تومن آب خورد ..نامرد همش تیغ میزنه و این بود که چند روزی نیومدم و انشا الله

برای رو کم کنی بعضی ها که خودشون از الان که چوب رو برداشتم دمشون رو میزارن رو کولشون و وب

منحط و منحوسشون رو تعطیل میکنن از هفته آینده با تمام قوا برلشکر این دشمن بعثی کافر هجوم خواهم

برد و بدونه که ما مثل شاه وابسته نیستیییییم.اینو از من بپرسین تا بهتون بگم .

و من الله توقیف ..دفتر ایت الله کلاغی دوم مهرماه نود و چهار

نظرات 13 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 10:47

مرد وقتی تو خونس باید کار کنه چ معنی میده فقط بخوره و بخوابه و دستور بده
چقد وبلاگت بدون منو ننه زبلم بی روحه!

کلی نذر و نیاز کردم که تو هلبز اینورا نیاین حالا میگی چقدر بی روحه

نیلوفرجون سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 08:32 http://talkhoshirin2020.blog.ir

خوش امدین ...

فرناز دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 12:12 http://eshragh16.blogfa.com

عیالات متحده

وای خیلی خوب بود

سیاهیی کیستی ؟؟

دفتر خاطرات من شنبه 4 مهر 1394 ساعت 17:47 http://roozhayman.blogsky.com

اول از همه چرا اسم من اون بالا تو پیوندها نیس
زود جواب بده تا نزدم نوکتو نشکستم

زر زیادی نزن کلاغ سیاه تو کار کردن تو خونه استغفرالله
ولی برا باید کار کنی مثلا اب بیاری براش به حرفش گوش کنی
این زن ذلیل نیس انجام وظیفه هست

عه وا ...چقدر جوگیر شدی شما ..بزنم چشاتو درارم

الهه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 10:19 http://shabhayemahtabiyeman.blogfa.com

والا این عکس شما نیست ، عکس ما خانم های کارمنده که با دو دست نحیفمون کوه رو جابجا می کنیم ، به نظرم خانمت شوهر زلیل ، کوه صبر ، نمونه استقامت ، خانم خانم هاس ... می دونی چرااااا ؟؟؟؟؟ از خودش بپرس ما که می دونیم ، اونم می دونه

عاغا تسلیم ....شما بانوان روی چشم ما جا دارید ..بزارید یه کاری فقط براتون بکنیم که خسته نشین دست تنها تو خونه

الهه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 10:17 http://shabhayemahtabiyeman.blogfa.com

سلللللللللللللللللللللللللللللللللللام کلاغی ، کلاغی نمی ونی چقدر دلم تنگ شده بود کلاغی ، چه خوب کردی کلاغی ، که برگشتی کلاغی ، بسیور بسیور خرسنم کلاغی

هلبز کو تا ببیند دوستان چه ابراز احساساتی برامون میکنند ..تا چشش درآد

به نگار جمعه 3 مهر 1394 ساعت 20:47

خخخخخخ کمین کرده بودم
ی چیزی به ذهنم رسیدا...اینکه این سومین نظر من بود که اولی بود...البته اگه بهونه تعویض وب نیارید

والله هر چی رسیده بانو من تائید کردم ...:

هلبز عشقه
چرا نرم دادا

آخه ماهی شما با این هنرمندی اینقدر بد سلیقه ؟؟ هلبز هم شد دوست ..والاع

باران اسمانی جمعه 3 مهر 1394 ساعت 17:50 http://baranoali.blogsky.com

بنده به آقایونی که به خانومشون کمک میکنن زن ... نمیگم.
جنتلمن لقب خوبیه . در اکثر مواقع هم کارسازه

چقدر شما خوفین

زبله جمعه 3 مهر 1394 ساعت 15:46 http://lee-aad.blogsky.com

قد قد قد قد
چقدر حرف میزنی..همشم مفت نمی ارزه
برو جمش کن بابا..اون وبت که موفق نبود اینم نمیشه صددرصد..یعنی امیدوارم که نشه
البته معلومه که نمیشه همش مطلب دزدیه و هی کش میری..مث من نیستی که قلبت مث کف دستت پاک و سفید باشه..فقط متاسفانه روانت پاکه از بخت بد ما

تا چ
شت درآد ..اگر من وب تو رو تعطیل نکردم کلاغی نیستم

چقدر اینجا خوبه راحته برای ایکن گذاشتن

یه دونه جمعه 3 مهر 1394 ساعت 15:13 http://WWW.bi-esm55.blogfa.com

به به چه مردخوبی.
برادری کسی که عین خودت باشه سراغ نداری! بهرحال دخترخوب کم نیس دورت

کی بهتر از من برات میمیره ...ترانه میخونه ها ...

قصد ازدباج ندارم ولی خب ..حالا یکاریش میکنیم

خوبه که حرف دوست عزیزت رو گوش ندادی کلاخی
کولی بازی دربیاری که چی بشه؟؟؟؟لیوان بزنی زمین که چی بشه؟؟؟

شما رو وب هلبز چکار میکنی ؟؟..دیگه نبینمتا خب

به نگار جمعه 3 مهر 1394 ساعت 11:28 http://kolifon.blogfa.com

سلام العیکم و رحمت الله..وبلاگ جدید مبارک...اخ اخ اخ دوباره بلوتوث بازی شروع شد
افرین به همسرتون منم اگر(فقط اگر)ازدباج کنم با همسر گگرامی همینطور رفتار میکنم

وا ...چطور پیدا شدی ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.